hello där.

lördagskvällen blev rätt lugn, var först hemma hos oscars lumpenkompis, sen drog jag och fanny till bill och bob med några. Jag var väl rätt så nykter, sjuk och mådde inge bra. Så drog hem tidigt.

i söndags tog jag det lugnt, spenderade dagen framför tvn med fanny. Vi båda mådde väl inte speciellt bra. Vid sex tiden åkte hon hem, och jag gick till emilia. Snackade lite skit och hon var mest taggad för att åka utomlands. Jag var inte något sugen på att följa med till alanya i två veckor. fan jag vill också bort! Vid 9 tiden gick jag hem för jag var så trött, somnade väl rätt så tidigt.

igår åkte jag hem till mamma :) tog det lugnt hela dagen. Och idag har hon och jag fixat i trädgården och nu håller jag på att laga mat, duktig tjej idag. Får se om man åker in till stan ikväll eller inte, så tråkigt ute på landet haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0