aprak onsdag, lugn fredag.

onsdags
åkte jag hem till klas. Blev lite fest men vad gör man inte på en onsdag? kom ett drös ed folk dit, trevligt. Var väl inte as taggad på utgång men vi drog till bill och bob där ja blev råpackad. Skulle gå vidare till krogen men ja var tydligen för full.. haha, ja någon gång måste väl vara den första för de också.


fredag.
en lugn fredag? kan ju knappt tro det själv men ja satt hemma och kolla på idol och käkade godis. Var faktiskt skönt. Hamnde däremot på "efterfest" tillslut. Haha, ja eller hur man nu ska se på det hela. Ja tror inte jag somnade förrns klockan åtta på morgonen. Vid elva så satt vi och kolla på 'Kung av Tylesand' eller vad de nu hette. Fan vad vi garvade och inte något sugen man blev på att festa då? Skoja inte! Fick skjuts hem till Klas sen, snackade lite skiiit med Damberg och nu är jag hemma. Ska sova nu så jag orkar med kvällen.


tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0