ääntligen fredaag!

ja de är väl så man ska känna egentligen men inte jag just nu. Somnade tidigt igår vid åtta tror jag, vaknade däremot vid fyra och kunde inte somna om. Bara gå upp och lägga sig framför tvn. Hann ju iaf sova en timme innan Fanny ringde och väckte mig. Nu har jag precis duschat och ska snart fixa iordning mig sen åka ner på stan. Ska fika med Thilda och Fanny sen göra upp planer för ikväll. Blir nämnligen en utgång idag också :) förmodligen silk. Det tråkiga är väll att jag är dödsförkyld och mår piss, men de kanske bli bättre tills ikväll får man hoppas. Däremot ska jag ta de liiiite lugnare än i onsdags, jävla rose ha-ha!


'tänker på dig'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0