yeeahh

var nog den stressigaste dagen på jobbet igår, som ja varit med om. Men det gick ju bra för det :) och hade då fan kul, sköna prickar där alltså haha. Slutade vid tio och då var det bara att springa till bussen och åka till anna. Fixade oss lite sen åkte vi ner på stan och drog på krogen. Vet inte vad ja ska säga om den kvällen, börja väl med att man fick champagne över hela mig men killen åkte ju ut och jag tog hela flaskan, kanske var värt det? haha. Öste lite på dansgolvet sen drog vi därifrån. Träffade väl ett par sköna prickar sen tog jag och anna oss hem till henne och sov.

Har umgåtts med anna hela dagen. Och kom precis hem till pappa, sitter och poppar lite musik nu :) Ikväll blir det förkaka hemma hos Anton sen ut på krogen, as nice!!



var bara en tidsfråga tills det här skulle hända
hahahah.. ja ja vet inte vad jag ska säga mer än och garva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0