shopping

Idag har jag varit med mamma i eskelstuna och shoppat lite :) Påvägen dit så säger mamma:
tar det så här lång tid att åka till eskelstuna?
Jag: men åker vi rätt väg då?
mamma: ja, jag vet inte.
jag: men haha?
mamma: vadå vet du inte det?
jag: men de är ju du som kör haha
haha vi börja asg!

Ja vi kom till eskelstuna iaf men hade åkt världens omväg. Köpte massa saker till lillebror, även lite till mamma och ja fick även två par skor och ett par byxor. Snäll mamma jag har :) hihi.. Tänkte köpa en jacka men blev ej så för var för kräsen, vilket ja ångrar nu!!! FAN! Nu ska jag ta lillebror till lekparken så han får springa av sig lite, sen så är det bara att laga mat.

Imorgon ska jag in till vässan och träffa Fanny ett tag innan ja börjar jobba :) Hon slutar halv fyra och jag börjar halv fem.. och vet inte när jag slutar.

mina shoose


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0