räkna får

då var torsdagen över, och imorgon är det fredag.
Och vad händer då? jag är sugen på att göra något kul


Har nyss pratat med Fanny ahl i fonen. Hon är rätt störd, eller aa rätt mycket. Nu ska jag sitta och chilla till musiken och harpan ( ja vet att jag är nörd ) tills ja blir trött. Men först tänkte ja berätta lite om min dag.

För jag har jag varit och fikat med min vän johan larsson på strömsholm. Ja jo, bland alla hästhagar. Mycket trevligt mår jag säga. Sen har det inte hänt mycket, suttit och ätit godis och kikat film med lillebror och rickard. Igår försökte ja få min lillebror att sova så bad jag han räkna får, till 100. Han somna som en stock. Och idag frågade mamma hur de gick att räkna får så säger min lillebror 7 år: Ja, jag kunde ju inte räkna till 100 ( helt förtivlad ).. men camilla! de var inte bara får som kom och hoppa över häcken, det kom flaskor och sen kröp jättar under häcken.. sen flög de en häxa med kvast över.. Ja och mamma börja asg. Han lät så glad när han berätta det :)

jaja, nu väntar harpan haha. Natti :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0