hueur

GALEN HELG!
i fredags så drog jag, fanny och damberg hem till jonas alvarson på förfest. Jo de tog sig väl! Sen gick vi 3 vidare till en annan förfest innan krogen. Var ingen höjdare där så jag och fanny gick tidigare och vips, när ja skulle ner ifrån trappan så ramlar jag självklart ner för den och vrickar foten. Låg helt död på trapphusgolvet ett tag. haha fyfan va sämst man är. Men de hindra inte mig att gå på krogen. När vi kom in på bmb var det bara att dricka bort smärtan och köööra. Vilket var jävligt  roligt :) .

Lördagen var man ju inte speciellt pigg, och verklien inte foten. Höll på att svimma och fyfan vilken smärta. Gick hem till jonas som tog hand om mig och satt bandage på foten. Vi åkte även med pontus, micke och fanny till skultuna och kika innebandy. Galen match mår ja säga. Sen var det bara hem och fixa sig till kvällen, bara och köra igen. Drog hem till Oscar som hade kalas. Full som en kastrul, jomen visst. Drog sen till silk, där vart de väl galet. Blev förjävla aprak. Men en riktigt rolig kväll, fyfan vilken underbar helg.

i söndags åkte jag hem till mammsen :) chillade hemma hos henne ett tag sen kom B och hämta mig. Låg hemma hos han och bara möööös. Kunde ju inte blivit en bättre söndag.




Denna dag tar jag och trycker på "delete" så, B bort med dig aldrig mer.
Nu ska ja dra och mysa med han, tjingeling :)


Imorgon är det första dagen på jobbet, nervös nervös.
Önska mig lycka till, för det lär jag behöva. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0