helgens

här är de dålig uppdatering rätt ofta.

i fredags blev de förfest hos r.stärling, var kanonens. Sen drog jag, fanny, thilda och damberg till bmb. Utan legg men de gick myckhet bra ändå. Hade då jävligt roligt vad jag mins iaf. Efter bmb blev allt bara spåårat.



dagen efter ringer fanny och snackar lite om gårdagen och berätta att vi varit på Å, vilket ja inte mins ett skit av. Men kul hade jag tydligen. Senare åkte hem till mamma i kolbäck. Hade bestämt mig för att de skulle bli en lugn lördagskväll.. Men de var för bra för att vara sant. Johan hör av sig och ber mig komma till deras hak i kolbäck och chilldricka lite. Jo och visst söp han väl ner mig, rätt hårt. Ja roligt hade jag iaf :)

mådde mindre bra igår, låg bara hemma hela dagen framför tvn. Sen mot kvällen gick ja till lekparken med lillebror och så tog vi även en prommis i kolbäck. När vi kom hem så var rde en annan liten tös Wilma här. Så var bara att umgås med barnen ett tag till. Mot kvällen blev de movie time hemma hos :. , kollade på Ensam hemma 1, var bra länge sen :)

ihar inte hänt mkt idag inte, suttit och löst korsord och lyssnat musik. . as kuuuul! Nu ska ja hjälpa mamma städa lite så hon blir glad när hon vaknar. Sen får man väl se vad som händer idag. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0