vakna med världens leende :)

helt plötsligt? Den känslan och att ha en klump i magen är helt borta nu, vilken lättnad. Som borta med vinden :) . Idag har jag hjäpt till här hemma, har fixat och donat en massa. Skulle egentligen åkt in till stan och shoppat lite med Fanny men så blev det ikke. Men dagen har varit rätt bra ändå, de bästa av allt är väl att jag precis fått min lön för andra gången under i mitt liv, och betalat min första räkning helt själv. Känns ju både bra och dåligt haha.. Nu ringer snart fanny så ska snacka lite skit med henne :) sen blir det lite movie time med min kära bror. å efter de kanske en prommis!




imorgon kanske man kikar in till vässan. Får se hur de blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0