jobb förfullt.

hejhej! Här har det varit rätt dött här ett bra tag. Har inte haft tid att skriva så att säga.
Har jobbat sen i torsdags och har BARA idag, onsdag , torsdag och fredag kvar.
Sen är det äntligen helg!! Om inge mer jobb dyker upp.



I torsdags sluta jag tio, Åkte hem till Martin och tog en cider, skoja blev några fler. Han, jag och Patrik åkte ner till cirkus och satt oss där ett tag :) träffade på stärling o dom. Efter det så drog vi oss tillbaka.

Inte nog med att jag vakna och var riktigt bakfull så ringer jobbet och ber mig komma in och jobba så fort som möjligt. Härligt, var bara att hoppa i kläderna och dra iväg. Slutade vid fyra ungefär. Drog hem till Martin och börja dricka lite lätt, var ju allt fredag! Förfesta där sen tog vi oss till Emilia och förfesta vidare. Jag tog det rätt lugnt eftersom ja skulle jobba lördag. Vi drog ner till Tabasco och firade Partik som fyllde 23 år :) Sen drog vi hem till Martin igen.

Lördag jobb 4-10 sen hem till grabbsen. De var lite runda om fötterna och drog ner på krogen medans ja stannade och sov eftersom ja skulle hoppa in på jobb kl åtta. Grabbarna kom hem efterkrogen och kom in i sängen och börja sjunga " Ja kan ge utan att ta ja... åååhh CAMILLA" haha.. skön väckning där vettu! Sen gick de ut å efterfesta vidare. Min klocka ringde klockan halv sju. Och de var fortfarande vakna! När ja gick upp sprang de in i sängen och somnade direkt, lovar de var på två sek.

Jobb i söndags, efter det har jag bara legat och myst i sängen hela dagen.
Igår vart det jobb, stressdag, hem och sov. åt, sov ! ( härligt liv )



Nu är de tisdag, ska iväg och jobba snart. Sen får man se vad som händer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0