lätt att vara efterklok.-

I fredags så började kvällen hemma hos j.stärling. Sen vidare emot oscar nere på stan. Fanny kom sen efter jobbet. Så drog hon och jag ut på bmb. Vet inte hur jag lyckades bli så full, men lyckades jävligt bra.. Hade riktigt roligt vad ja mins ;P haha. Men de var inte lika roligt att vakna upp dagen efter, tur så kom johan och hämta mig, å lät mig åka med hem till Kolbäck. Låg och mosade framför tvn hela dagen med donken & massa chips. Skulle ut på kvällen men ja somnade väl vid nio haha.

Har väl inte hänt så mycket sen dess, vart i vässan sen i söndags. Å nu sitter ja och väntar på att få skuts hem till Kolbäck. Spyr på detta väder, usch för snö&vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0