kanske dagst att berätta om min sköna helg.

i fredags vart det jobb för mig, slutade vid tre halv fyra. Fanny kom och mötte mig efter jobbet sen gick vi till systemet och sen gick vi och åt innan hon drog till jobbet. Jag åkte till J och fixa mig och invänta Fanny ifrån jobbet. Hon kom väl vid elva och hade svept upp sin halva vinare haha.. Vi gick till j.stärling. Där var huset fullt, roligt att träffa alla eftersom det var bra länge sen. Han väl svepa i min vinare också innan vi drog ut, drog till Bill och bob ett tag. Vart inte så långvarigt och vet inte alls vad jag gjorde där? haha.. Hamnaade iaf hemma hos jocke på efterfest. Jadu, full så in åt helvete var man. Men det var nog roligt tror jag. Gick väl inte och la oss fören klockan sju på morgonen. Vi sov 7-8 stycken i jockes säng, då kan ni förstå hur trångt och oskönt man sov.

Inte roligt att vakna på morgonen. Huvudverken var enorm! Hann  väl sova i 3 timmar innan man blev väckt. Men låg kvar i sängen å mös tills Fanny kom vid ett tror jag. Låg väl kvar tills jocke och dom kom hem med mat & alkohol till oss :) De satt fint haha. Sen kom daniel och hämta mig och skjutsa mig till J och hämta mina saker. Fick även duscha hemma hos han vilket behövdes haha.. Åkte tillbaka till Jocke sen så var det bara att börja svepa i sig lite vin. Men det gick något segt. Vi åkte vidare till Oscar, var helt okej kväll där :) . Sen gick vi till å2 men ingen av oss orkade pejja så vi gick till BC och åt lite mat ist. ja och jocke hade matkrig eller vad vi nu gjorde, cp störd. Sen när vi skulle gå ut så ser  vi något flyga till andra sidan haha.. Ja och vad var inte det? Lilja kasta en tallrik som frisby så de flög mat över hela stället. Självklart såg de som jobba där så grabbarna fick stå och torka upp allting. Ska bara inte snacka om deras temprament, åherregud! Tillslut kom vi där ifrån så åkte vi hem till jocke och fortsatte. Men påvägen dit stanna vi på kiosken, och vad händer där? Lilja drar världens vurpa och välter hela sopptunnan, de som är där inne börjar asg och de gör vi med hahaha.. och lilja säger: de var inte jag! HAHA ... Kom tillslut hem till jocke, ja och lilja svepte i oss en hel vinare. Var man inte full tidigare så blev man det. Haha, men hade jävligt kul. Resten av kvällen behövs inte nämnas, alla drog iaf. Å ja och fanny följde med Robin hem och sov där :)

Inte nog med att man vakna med en stor elefant sittandess på huvududet så har man jävligt ont i ryggen, kan fortfarande inte sova på den. ÅÅÅÅHHH vad man är arg! Aldrig mer säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0