ja vad ska man säga om gårdgen?

Låg hemma hos j hela dagen igår och tog det lugnt. Han åkte iväg efter en stund på fest å jag låg kvar framför tvn by my own :) as skööönt! Senare kom anna och vi bestämmde oss för att gå ut på krogen iaf. Tog mig ett glas vin innan vi gick ut :) . Mer än så blev det inte för mig, drack väl lite där inne men höll mig nykter. Kvällen på bmb var väl sådär, trevligt å träffa allt folk. Händer allt bara för man är nykter?  blandade känslor ..

idag har jag sovit hela dagen nästan, fam. larsson skjutsade hem mig till kolbäck idag, mycket snällt :) . Nu ska jag lägga mig framför tvn och kika en film och bara må. Det känner jag mig värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0