inte en vanlig tisdag

åkte ner på stan med halv tolv bussen och träffa Fanny. Vi gick runt och kikade i lite affärer, och hon plockade på sig en hel del. Byxor, skor, klänging och allt vad det nu var. För mig fick det räcka med en bh, men de var jag nöjd med :) . Ja jag vet inte vad som hände idag, var nog med om dagens pinsamaste. Vi skulle gå ut ifrån vero moda så tjuter larmet när ja ska gå ut. Inte nog med att bara de var pinsamt så fick vi stå där i säkert 10 min med personal från även jack & jonse och kolla vad de var som tjöt. Men de var ju tydligen inte bara av alla påsar utan de var även när vi gick ut utan dom. Haha, fyfan.. men tillslut fick vi gå ut därifrån.. Efter all shopping så gick vi och åt på hennes jobb jensens, var duglig mat :) hahaaha. Sen var de dags för klippning och färgning för Fampan. Vart mycket bra tycker jag, blev sugen själv så vi gick och skulle köpa hårfärg till mig innan de var dags att åka hem. Men vad händer där? tror ni inte det börja pipa inne på Åhlens också? självklart IGEN!.Och personalen trodde ju att vi hade snattat ifrån andra affärer haha.. Men vi fick ju gå där ifrån rätt efter ett tag ändå.

När de var dags att rulla till sala så fråga busschaffören hur gammal jag var när ja skulle betala så sa jag 19 år. Och han säger: ja det var ju synd för dig annars hade de blivit billigare.
Fanny: amen hon är väl 18 år hahaha ( med skämtsam röst )
busschaffören: vad var det för roligt med det där? (kolla med mördarblick)
jag & fanny : haha.. ha.......
fanny: men jag skämtade bara, har du vaknat på fel sida idag?
busschaffören: (kollar med mördarblick) här frågar man och förväntar sig att folk kan svara ärligt!
Fanny: ja men trodde du förstog att det var ett skämt när hon redan sa att hon vad 19 år.
Busschaffören blev skit arg och bara satt och glodde.. men tillslut tog han betalt!


förstår mig inte på hur sura busschafförer är ibland.. Men inte nog med det så påväg hem ifrån bussen kom jag på att jag glömt min väska på bussen. FYFAN VAD ARG JAG ÄR! hela mitt liv ligger i den. Åhhhhh! Lovar att den där busschaffören säkert slängt den också!!!

Resten av kvällen har vi väl snackat en massa strunt :) . Sen har hon slingat mitt hår mörkt, men de blev inte mörkt utan fick askblond färg i hela håret ist? hur man lyckades med det haha.. Aja, blev helt okej iaf :) så nervös som ja va. Vi har nyss kollat på paradice hotel och nu börjar ja bli riktigt trött. . Så nu är det godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0