bakis

igår var det fredag, åkte ner på stan och fika med Fanny och Thilda :) mycket trevligt. Sen kom jonas och hämta mig så åkte vi hem till han, käka lite och började dricka lite. Råtaggad var ja allt, micke kom och skjutsa oss till Erik som bjud på förfest.slutade jobbet tidigare så hon haka också på :) . Var helt okej förkaka. Sen var de dags för krogen, fanny hade inge legg med sig så vi kikade in på silk. Kvällen där vet ja inte vad ja ska säga, usch för silk säger jag bara. Men kvällen bjöd ändå på några roliga stunder haha :) Efter krogen så skjutsade Daniel oss till donken sen hem till jonas på efterfest. Lagom sliten man va!

Idag har jag mått riktigt dåligt, visste inte att ja var så full igår men tydligen. Har legat på soffan och inte orkat rört mig under hela dagen. Har precis duschat, känner mig lite piggare&fräschare. Inte nog med att jonas försökte bränna upp mit hår med ciggen så har hans hantag på dörren försvunnit? så nu går det inte att öppna den ifrån utsidan? haha.. Jonas har lagat lite mat till mig och nu sitter jag och väntar på min massage, inte dumt de inte. Vad som händer ikväll vettefan, funderar på om man ska köra en utgång ikväll också? i dont know.

världens sötaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0