We like to watch you laughing

igår blev det ingen skola för mig, utan Sar0ah och c/o kom och hämtade mig för att åka till stockholm. Skulle dit och hjälpa dom med att hitta studentkläning, som gick galant tillslut. Träffade på världens psyktant som gick på stan och skrek typ "jävla snorungar, snattar ni? , jävla idioter allihoppa,..fitta osv." och svärde hur mycket som helst haha.. ja börja typ garva men hon höll ju på att gå fram till oss så blev livrädd.

blev kvar där i stockholm över kvällen och imorrse skulle ja ta tåget hem. Stressade igenom tunnelbanorna, så glad att ja inte bor i stockholm för skulle aldrig orka den stressen som ALLA har. Hittade till mitt tåg tillslut och sov nog hela resan. I skolan somnade jag också under filmen i en timme, så nu är jag utvilad. Efter skolan så tränade vi på utklädnadshowen sen fick ja också reda på att jag fick VG på mitt svenska nationella :) glad jag blev.

nu har ja precis duschat och stoppat något i magen för första gången idag. Har några pluggtimmar framför mig innan ja ska hem till Daniella där hon har lite småfest, om ja nu orkar ta mig dit. Idag är jag riktigt glad, man kan ju undra varför?

allt för mig nu, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: fanny

Åh vad duktig du är gumman som får VG, när du till och med har dyselexi.. (jag är inte ironisk, haha). Du är bäst!

2010-05-26 @ 22:21:05
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0