helgen

här har det varit dött ett tag, har då inte haft nå tid.
lite om helgen.

FREDAGS.
vid 8-9 tiden tog jag och fanny bussen till uppsala, var med oscar och hans lumpen kompisar även några tjejkompisar till dom. Började dricka direkt och skulle köpa ut ifrån systemet i uppsala. Men sen fick vi reda på att det var stängt, men det hindra inte mig och fanny. Utan hon och jag bestämde oss för att lifta till ett annat system, men på vägen så frågade vi om systemet var öppet och alla sa nej men här får ni dricka ;) fick tag på en hel del mår ja säga. Senare träffa vi på Uppsala Adam, satt oss vid han och hans vänner. Var riktigt jävla sköna och störda killar som vi spendera den mesta tiden med. Som sagt drickan tog riktigt hårt efter ett tag och jag och fanny bestämde oss för att åka hem eftersom hon var tusen gånger fullare än mig. Jag och fanny gick och satt oss på parkeringen för att vänta på vår skjuts eller aa, Fanny låg mest halvdeckad i mitt knä haha .. Så kom de poliser och började snacka med oss, trodde däremot de skulle ta in fanny i fyllesällen men nedå,. de garvade mest åt oss båda eftersom vi var tokpackade haha.

när vi väl kom hem så gick vi och la oss i en timme, sen vakna vi och tog en återställare. Började fixa oss sen kom även emilia innan vi drog vidare till Jonas alvarsson på förfest/fest. Var där och röjde ett tag innan vi gick vidare till bmb. Kvällen var jäävligt lyckad, men inte så konstigt när man har världens bästa Fanny vid ens sida, vi har ALLTID så jävla roligt.


LÖRDAG
vaknade upp med världens jävla baksmälla, trodde då aldrig att ja skulle bli levande igen. Vid 1 tiden gick vi till johan och skulle hjälpa han städa men jag låg mest i soffan och döa, kunde knappt röra mig. Efter det gick vi till spicy och åt, där vi även träffa Oscar och hans kompis. Satt där och pratade om vad fan som hände på valborg haha. Sen gick vi hem till Fanny för att göra oss iordning för ännu en kväll. Jag och hin drog till Martin på stan där Abras, Henrik och Micke var. Var en riktigt nice förfest innan vi drog till bmb igen. Kvällen där var också jävligt rolig, med en hel del dricka och de blev lite väl spårat ..

SÖNDAG
Både jag och fanny vaknade med ångest båda två, men vad fan man lever väl bara en gång haha.. nä fyfan. Senare när jag och fanny hittat kraften så gick vi och thilda till gränden och åt, grabbarna från gårdagen kom även dit. Senare på kvällen kom Fannys mormor och hämtade oss så åkte vi till hennes mamma i Sala och bara chillade framför film med chips och dipp.



älskar bilder



jag fanny och någon skön brud

jag och adam



v-ås och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0