torsdag

igår kväll gick jag hem till Daniella på lite förfest med hennes klass, el och de är ju bara killar i hennes klass så vi kom och joina lite. Var riktigt trevligt och hade fan kul. Inte minst killen som skulle hoppa ifrån balkongen och blev lite smått sur haha.. Senare fick ja skjuts ner på stan, träffade en vän sen gick jag till Alex en stund. Började smälla till direkt, allt kom på en gång och ja blev så full så kunde knappt gå. Slutade med att jag tog en taxi hem vid halv 4.

inte lika roligt att gå upp imorse, kom knappt upp alls. Vaknade klockan 8 och min buss går 8,10 något stressad. Viktig dag i skolan, skulle ha aktivitetsdag med ettorna på Lövudden. Skönt att komma bakis och tror man såg det rätt så tydligt. Men mådde lite bättre efter ett tag, och efter skolan gick ja och träffa emilia och robin. Sen var det bara hem och plugga. Mot kvällen kom emilia till mig så gick vi ut och gick ett tag. Sen hem till mig igen och kolla på film. Kom precis till henne och nu ligger vi och kollar på en annan film, vet inte vad den heter men han är snygg i filmen ;) men ja har inte tid och kolla för nu måste jag plugga vidare.


imorgon är det fredag, börjar dagen med att träna på utklädnadshowen sen blir det plugga plugga plugga som faaan. Undar om jag ens kommer hinna med allting :( helvete också.


har inte tid mer nu herråp.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0