its keeps getting better

igår kväll gick jag hem till emilia, blev lite film mys och massa snack. Satt nog och skratta oss igenom hela kvällen så fick träningsverk i käkarna haha.. Så skönt att man kan va så glad för ingenting ibland :). Gick väl hem vid ett tiden på kvällen, slocknade direkt när ja la mig i sängen.

skolan idag var helt ok. När vi slutat så tränade vi på utklädnadshowen, snart klara. Sen gick ja ner på stan, träffade på Madde backlund där, var länge sen man träffade den tjejen. Satt och pratade ett bra tag om allt möjligt sen gick vi och sola. Har inte solat på länge så det var skönt, sen tog jag mig en promenad hem.

Har precis pratat lite med Fanny i telefonen, nu ska jag börja packa till imorgon, sen blir det plugga resten av kvällen. Och jag är helt röd i ansikten efter solningen, så jävla bränd haha. Roligt att se ut som en tomat när man ska åka till Lysekil imorgon, snyggt.

1 månad kvar till studenten nudå, fan vad tiden går fort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0