hey

igår tog jag "ledigt" ifrån skolan för att umgås med fanny i Sala lite, vi bara chillade och pratade igenom helgen hela dagen. Senare mot kvällen gick vi hem till hennes mormor och åt lite mat och så. Sen tog vi oss hem och kollade på film, chillade och snackade vidare.

Imorse åkte vi tillbaka till västerås, de släppe av mig vid skolan medans fanny åkte vidare till stationen för att åka hem till Norge. Jag och Fanny är lite roliga eftersom vi aldrig säger "hejdå" och kramar varande och sådär.. utan vi säger bara " vi syns snart" . Tror att vi båda försöker slippa den jobbiga biten med tårar. Men vi syns ju faktiskt om 1 vecka då jag ska åka till  Lysekil med hon och hennes familj, sen vidare till Norge för att fira deras nationaldag :) något jag ser fram emot.

Efter skolan gick ja till Emilias jobb och snacka lite skit, sen drog vi och åt på donken. Nu sitter ja hemma hos henne och  väntar på att hon ska sluta, sen ska jag nog hem och plugga som en dååre. Har för mycket inlämningar och sånt ja ligger efter i som ska in. Fyfan vad jag är trött på skiten, men nu är det bara en månad kvar :) SKÖÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0