Hejdå Västerås :)

Har nog världens sötaste mamma, och oroligaste också. Hennes kille ringde nu och sa att hon var orolig att jag inte kommer att åka hem ifrån Norge efter helgen. Att jag kommer stanna kvar där och strunta i studenten. Har nyss pratat med henne i nästan mer än 1 timme om allt möjligt. Kan nog inte ha bättre mamma, och jag saknar henne!

kom aldrig igång med plugget och tror ja dissar det och kollar på oth ist sen blir det att sova. Imorgon kommer fannys mamma, mormor och lillebror och hämtar mig efter sju någon gång. Ska bli så skönt att komma här ifrån!

Så hejdå Västerås, Hej Lysekil och sen Hej NORGE!

:)



finns i tankarna och förvirrar, bort. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0