hej där

igår kväll kom jonas och hämta mig, åkte hem till han så bjöd han på god mat, blev även chips och dip till efterätt.. Satt och prata och kollade på tv hela kvällen. Kom väl hem vid ett tiden ungefär, skulle försöka sova men inte gick det inte. Kan inte sova utan ljud och min dator har ju pajjat halvt, så somnade väl inte fören tre tiden.

försov mig imorse, vaknade av att anna ringde och väckte mig och bad mig gå upp. Skolan var väl rätt nice, spelade fotboll på lektionen, skön jävla vurpa jag gjorde, gled på golvet så nu har ja lagom ont på sidan av låret. Efter fotboll i en timme så tränade vi på utklädnadshowen. Sen träffade jag daniella på stan, kom precis hem till henne nu. Är något trött för tror inte jag rört mig så här mycket på hur länge som helst. Var 3 år sen jag tränade hahaha.. Nä nu ska jag lägga mig och vila lite medans daniella ska plugga.
.
.
imorgon kanske det blir stockholm :) får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0