härlig helg

fredag.
började med middag hemma hos familjen thornberg, mycket trevligt. Sen åka jag och Emilia vidare till henne där Robin hade förelsedagsförfest. Var rätt nice där, spelade en hel del spel och mycket killsnack ;) hhaa. Vid tio tiden drog jag ner på stan, hem till nästa födelsedags pöjk Nilsson. Anna hängde också med mig dit :) efter en hel del dricka och mycket skoj så drog vi till Silk. Hade en riktigt rolig kväll må jag säga. Efter krogen blev det käk sen raka vägen hem.

lördag.
har varit bakis hemma hos emilia hela dagen, degat med henne och robin. Mot kvällen så drog jag till Jonas på förfest. Mycket roligt där sen drog jag till bmb och mötte Abras och gänget. Hade roligt till en början men är det inte nån som startar kaos så är det väl jag. Har inte direkt lust att berätta, men ber om ursäkt för att de blev som de blev igår och får väl hoppas att allt är löst.  "jag gör inga misstag, jag visar bara vad man inte ska göra" passar ju mycket bra in denna kväll.


pratade nyss med fanny, saknar våra söndagar där vi sitter på gränden och snackar igenom helgen. Skulle verkligen behöva det nu efter ALLT som hänt och inte hänt. Men fick bli över telefon ist, vilket sög. Behöver verkligen min bästa vän nu, saknar henne!

nu ska jag lägga mig framför tvn och kolla på film.
får se om man ska träffa en prick senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0