här har det inte hänt mycket..

Här har det varit dött på mycket länge, men har inte haft tid att skriva.

Just nu sitter jag i Oslo, Fanny drog precis till jobbet och jag ska göra mig i ordning för att gå och söka jobb. Vet inte riktigt hur detta ska gå eftersom jag suger på Norska och fattar inte ett skit av vad de säger typ haha .. Men men, får hoppas de går bra.

Skulle egentligen åkt hem igår med kvälls bussen men den var fullpackad så blev kvar här en natt till, var minst en som blev glad över detta ( fanny ) hhihi.. Ikväll tar jag bussen hem däremot, inte direkt för att jag orkar åka hem till verkligheten men har ju ett liv där hemma att sköta om också.

Har varit helt borta när man varit här haha.. Inte koll på tider, dagar eller något alls, helt vimsig. Men de kanske blir så när man börjat dricka tidigt på dagen till minst 6 på morgonen tre dagar i sträck? Har tagit hårt på kroppen vill jag lova, igår var jag riktigt sliten, ont i hela kroppen så kunde knappt ligga ner, sitta eller röra mig över huvud taget. Idag mår jag bättre och kan röra mig hur jag vill :) men min mage är nog helt förstörd. Ska bli rätt skönt att åka hem lite men ja vill inte lämna min bästa vän, nepp.

Men om 3 veckor är jag nog tillbacks hit igen :) då jävlar ska vi leva du och jag fanny!


Har så mycket att berätta om dessa dagar för de har varit ganska crazy, men det får vänta tills senare för nu ska jag ta en dusch och sen piffa upp mig lite. Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0