de löser sig, de gör det alltid.

ja lördagen började på Vega hemma hos Larsson med några herliga grabbar & tjejer. Satt och spela spel och lathade lite. Körde bland annat pyramiden med 2 kort lekar, ja satt med halva kortleken i handen vilket ingen kom på fören i slutet av spelet ;) , då ja fick 50 klunkar av Martin, ej schysst men de kanske jag var värd haha. Måste säga att jag hade jävligt roligt, tycker lite mer synd om Thilda som missade halva kvällen och krogen. Vi drog ut på bmb, kom in den riktiga vägen denna helg haha. Var rätt så nice där, eller en toppen kväll. Blev lite spårat för min del denna helg igen, men kvällen var lyckad.

Igår låg jag bakis i min säng hela dagen, sen kom pappa och skjutsade mig till Daniella mot kvällen. Satt där hemma och åt chips, somnade, spelade sjuan sen kolla vi på film. Riktig bakisdag och de var så skönt. Blev en sleep over där också :)

Idag blev jag hemma, jag mår verkligen skit. Min kropp är helt död, kan knappt röra mig. Huvudverk så de bara skriker om det, är helt förstörd. Hoppas verkligen ja mår bättre tills på onsdag.

sitter och pluggar klart alla mina arbeten till skolan, eller försöker iaf. Men ja är så duktig för är redan klar med 3 stycken, nu återstår bara 2 stycken till och ett projektarbete.. men ja ska orka!

2 dagar kvar tills ja åker till lysekil med familjen Ahl. Träffa min älskade, saknade, bästaste vän FANNY AHL! Blir där i några dagar innan vi åker vidare till Norge, där det  blir party för hela slanten. Fira nationaldagen där bland annat, och med världens skönaste person däremot. Kan ju inte bli bättre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0