ånger

igår kväll gick jag hem till michaela, satt och umgicks med henne, hennes familj och sebbe. Pratade en hel del och smådrack. Vid halv 12 kom Anna och hämtade mig sen gick vi ut på krogen, blev silk där jag inte varit på jävligt länge. Sög rätt hårt där, knappt nå folk och mest småskitar. Men ja och anna lyckades allt ha roligt ändå. Efter korgen så fick ja skjuts hem, deckade typ direkt och hoppades att aldrig vakna igen.

men de gjorde jag, och jag vaknade med världens baksmälla, ånger och ville bara gå och gräva ner mig. Säger så här att " min berusade tvilling gör alltid saker som jag senare får skulden för" . Ringde och pratade ut med Fanny om allt, saknar henne massvis men bara 4 dagar kvar.  Pappa kom och hämtade mig och skjutsade mig till michaela vid ett tiden, var där ett tag och tog det lungt. Nu sitter jag hemma hos Daniella, har precis ätit lite mat nu står hon och diskar och ja sitter här med min bakfyllan och ångern som fortfarande håller sig kvar. Fan fan fan fan fan .
.
.
Får se vad som händer ikväll, kanske följer med daniella på hennes "shottävling", vilket kommer gå åt helvete för henne haha.. Annars så får man se, skulle bara vilja ligga hemma och dö men ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0