trött tjej

inte blivit mycket skrivande här på ett bra tag, skärpning camilla! nä men har inte haft orken till det.. Började 9 och slutade 11 idag, riktigt skönt! Sen gick jag ner på stan och köpte ett par skor, något jag behövde. Nu sitter jag hemma hos Daniella, hon är duktig och pluggar medans en annan har sovit (A). Ska kanske ner på stan och fika ikväll, får se hur det blir :) .

har haft två sköna skoldagar. Igår så hade vi 2 inställda lektioner, och den sista var kort. Blev en vivaldi på stan med Anna också. Mot kvällen gick jag hem till Daniella och kolla film med henne, annice och emilia.
--
lite gott&kort om helgen.
i fredags så var jag med anna hemma hos henne, åt mat med hennes familj och kollade på lets dance. Var nice :) senare tog vi bilen ner på stan och gick på silk. Nykter? hmm de är inte ofta. Kollade läget lite och shakkade, men var inte speciellt kul så vi drog hem till henne igen :) .
i lördags så var det dags att fira emilia som fyllt 20 år. Började med mat, första vinglaset kl.5?, sen packetuppning med hennes sjuka släckt hah. Senare ramlade de in lite annat folk, drack och vi drack.. och aa.. Hade riktigt roligt men blev as packad så tog mig en prommis till krogen. Hur det var där vet ja inte riktigt.
i söndags kan man säga att man var något bakis, trodde ja skulle dö haha :( .. åkte hem till daniella och var bakis med henne.. alltid lättare när man är två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0