thats it?

börja med att Anna kom och hämta mig igår med bilen, hon hade största smilet ;) haha .. Vi åkte och poppade musik till solstudion, sen skjutsade hon mig till Daniella. Åkte dit, chilla lite, åt och sen kom det folk instamplande. Körde lite spel och öste i mig vin, det gled ner fint haha.. Sen skulle jag och daniella ta bussen ner till stan, det första man gör när man kommer ut ifrån lägenheten var att ramla i  trappan hahaha.. fyfan vad full man va. Resten av kvällen behövs inte nämnas.

åkte hem till Daniella imorse, någon som var borta igår var väl hon haha? helt stöd människa. Vi la oss och kolla på film, men ja somna direkt typ. Nu håller ja på att ladda ner skype så ja kan snacka med fanny :) var över 1 mån sen man hörde hennes röst haha :P mycket att prata om kan ja tänka mig.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0