sthlm

i torsdags tog jag tåget till stockholm och hälsa på t. Vi tog en chillkväll med mat, godis och annat :) . I fredags tog vi en tripp på stan, åt lite god mat och så. Blev inge shopping för mig tyvär, men det kommer väl fler chanser. Efter ett tag åkte vi tillback hem till han och chilla. Mins att ja sa att ja ville flytta till sthlm när ja kom, men nej. Orka med alla stressade personer och allt, så jävla vilsen man är där haha. Sen var de dags att åka hem, fan va tiden gick fort. Tog tåget vid 7 tiden, sen skynda jag mig hem duscha sen drog jag till Emilia och börja dricka. Blev en trött utgång i västerås. Fråga mig inte varför jag inte stanna i sthlm? dumt gjort haha. Fick skjuts hem av Anni efter krogen, söt tjej :)

nu ska jag bara mysa med god mat, godis, och min baksmälla. fy farao!
vill bara tillbacka


Kommentarer
Postat av: F

Vem sov du med inatt då?;) har nog allt hört :)

2010-03-20 @ 15:05:16
Postat av: camilla

F? haha vad har du hört? :P

2010-03-20 @ 23:16:53
URL: http://camillahellstrom.blogg.se/
Postat av: F

Ja, att du hade karl besök ;) haha

2010-03-21 @ 13:52:15
Postat av: camilla

vem är du? jasså de har du? man kan ju undra vem, eftersom de var ingen här.

2010-03-21 @ 13:56:15
URL: http://camillahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0