sthlm

i söndags kväll åkte jag till stockholm, hälsade på världens snällaste. Tog det bara lugnt för det mesta, vilket var skönt eftersom ja bara ville komma hemifrån, ifrån västerås i huvudtaget.

åkte hem imorse med 06.07 tåget, var något trött efter ha sovit 2 timmar inatt.. åkte hem och sov typ 20 min innan jag åkte till skolan. Och vad får man reda på när man kommer dit, jo att man inte börjar fören 12, så härligt. Jag och anna gick ner till stan och åt på vivaldi. Sen var de redovisningar på sista lektionen vilket var helt ok.

nu ska jag sova lite, innan ja sätter igång och ska städa här hemma. Kanske blir att träffa oscar senare, som kommit hem från lumpen nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0