sportlov!

har inte blivit mycket skrivande här på ett tag, har inte haft någon tid.

fredags blev det bmb med tess&sara, mycket trevligt. Men tog mig allt till silk sen. Skapligt mycket folk där, men ja hade jävligt roligt och de blev väl att hinka i sig en del. Drog rätt tidigt iofs, gick och åt med jocke och ellie :) en tiptop sitter alltid fint efter krogen. Resten av kvällen håller jag nöjt för mig själv..

lördags helt död, sov inte mycket timmar under natten. Åkte hem till Anna senare mot kvällen, tess&sara kom dit också. Vi fixa oss, drack lite och spela. Sen tog vi bussen ner till stan, blev silk. Shakkade asset som fasen, hade jävligt roligt. Blev en sleep over hos Anna sen.

söndag låg hos anna och typ sov framför tvn, en annan blir ju alltid så jävla bakis. Senare mot kvällen åkte jag hem en sväng innan jag gick till Daniella&Markus. Spelade lite spel sen kolla vi på film, och bara tog det lugnt. Blev en sleep over där.

måndag åkte med Daniella&Markus till jysk för att de skulle schoppa, visst är dom söta tillsammans men inte kom dom överens om något haha.. Efter en lång tid så åkte jag och Daniella och sola, riktigt skönt. Tog mig hemmåt sen och resten av kvällen håller ja för mig själv..

tisdag blev väckt tidigt, var väl andra gången nu av samma idiot? haha.. Fixa mig och tog mig ner på stan, träffa Anna en snabbis. Sen lämna nyckel till . och sen träffa jag Emilia ett tag. Mammsen kom och hämta mig för ett tag sen, nu sitter jag hemma hos henne. Blir en pluggdag så att ja bara kan njuuta av mitt sportlov.

imorgon ska jag väl tillbaka till västerås, kanske träffa Daniella men får se.. Sugen på en utgång, men vet inte om ja orkar med en onsdag, torsdag, fredag och lördag? hm.. det visar sig :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0