skönt med fredag

sitter i skolan, har varit här redan vid halv 9 och börjar inte fören halv 11.. frågan är ju vad fan jag gör här nu? Men blev en sleep over hemma hos daniella igår, så åkte med henne imorse och tänkte att ja då kan sitta och plugga klart mitt arbete, men nu är jag ju klar. Så försöker fördriva tiden genom att kolla runt lite, bland annat bloggar. Läste nyss Fannys och hon fick mig att börja garva. Du har så rätt och du är så härlig, saknar att du och dina stöda kommentarer och humor får mig att må bra när allting skiter sig. Men nu är det bara EN VECKA kvar tills jag får träffa min funnyhunipaj :) . Om jag nu överlever tills dess vill säga, lite kul att man blir hotad och att ALLA lägger sig i för att man skrivit med en person på msn.. men de är ju värsta grejen tydligen. äh orka lägga ner tid!

efter skolan blir det nog en tripp på stan, sen får vi se vad som händer ikväll. Kanske en trött utgång, men den kan nog bli rätt händelsefull kan ja tänka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0