oj!

vad mycket besökare ja fått nu, kan ju undra vad de beror på? haha ;) Kan ju inte vara mer än att snoka och se vad som hänt. Men ne, tyvär måste jag göra er besvikna för jag orkar inte lägga ner energi på en sån skitgrej.. trött påt! 

Kom precis hem från stan, började nio och slutade vid tolv i skolan. Skönt mår jag säga, så jag och anna gick ner på stan och åt, självklart blev det Vivaldi :). När vi var mätta&belåtna så gick vi tillbaka till skolan, tjaffs direkt i vår dampklassen. Fan vad alla dampar hela tiden, herregud ta de lungt någon gång.

Jaja, nu ska jag vila lite sen plugga. Ikväll drar jag nog hem till Daniella och myser.



camillahellstrom

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är ju skämmig fan ligger med allt som rör sig .. alla skrattar åt dig.

2010-03-25 @ 18:19:15
Postat av: camilla

mer pinsamt att skriva en kommentar och inte stå för vem som skriver det ;) . Men oja, ja ligger med alla verkligen, största slampan i västerås inte sant? haha .. ja garva på, för du verkar ju veta så mycket om mig lille vän :)

2010-03-25 @ 19:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0