oh yeah

har suttit och pluggat klart 3 uppgifter, känner mig något duktig. Skönt att bli av med allt så man kan röja sönder i helgen! Nu ska jag sova, ska in till stan imorgon bitti och hjälpa Robin i lägenheten, om jag nu orkar för isf kommer han och hämtar mig klockan 5? Men känner mig inte alls peppad för det så får se. Imorgon blir det iaf en solning sen förmodligen hem till Daniella, och mot kvällen blir det suuuupa. Jaa längtar verkligen till det, så att man får känna att man lever lite efter denna mördardag med plugg.



So I put my hands up
They're playing my song,
And the butterflys fly away
Noddin' my head like yeah
Moving my hips like yeah,
And I got my hands up,
They're playin my song
I know I'm gonna be ok
Yeah, It's a party in the västerås
Yeah, It's a party in the västerås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0