men ja gillartt

igår efter skolan blev det en tripp på stan med Daniella, blev inte direkt nå shopping men de var trevlig ändå. Avlutade trippen med att käka lite på donken, som ja nu gjort 3 gånger den här veckan, vilket fetto man är haha. Åkte hem och tog de lugnt, sen kom anna och hämta mig. Vi dunkade Acua och köpte lite godis innan vi drog hem till henne. Mot kvällen börja vi, hennes syster och henens kompis dricka lite. Sen körde Anna mig till Jonas, där de blev lite förfest. Drog vid 1 tiden till stan, satt oss på någon pub och roade oss. Efter krogen drog vi till donken, satt mig där och prata lite skit innan jag tog taxi hem med grannen, skönt att åka snålschysst maha.

var inte så pigg i morse direkt, skönt att blir väckt klockan 8? nej verkligen inte..  Anna kom och hämtade mig för en liten stund sen, nu står hon i duschen och ja sitter här på toastolen och sköter musiken.

vi ska väl ta och vila en stund, sen får man se vart kvällen leder än.


todelo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0