måndag, segt.

åkte hem till daniella&marcus igår kväll, medans daniella plugga lite så spelade jag och marcus fifa, eller han försökte träna mig så ja blev bättre men det ända ljud han fick fram var typ "hahaha" , så dålig man får vara.. nä ja blev bara sur och stängde av. Senare så blev det tacos sen satt vi på en film och bara mös. Vid 12 pallrade jag mig hem, pappa och hans tjej var här hemma så pratade lite med dom innan ja gick och la mig.

eller kunde inte somna igår natt, förbannat vad ja hatar att sova själv. Försov mig imorse också så blev ingen skola för mig. Får se vad som händer idag, ska väl ner i tvättstugan och tvätta eller något sånt kul. huhh.. Ikväll kanske de blir en gränden iaf :)


du är för go du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0