inget liv när man har skola, urkk.

hemma en snabbis på lunchen och käkar. Ska till skolan alldeles strax igen, sen blir det en Vivaldi med Anna. Har varit en ganska skön dag i skolan, suttit och lyssnat på en som var blind om hans liv. Måste säga att han var jävligt rolig när han berätta haha.. "Amen hon SÅG rätt kort ut, måste vart en thailändare" haha. Nä nu tjatar Anna på mig att ja ska komma ner till skolan, hon måste verkligen sakna mig ;) todelo.

Skulle egentligen åkt till stochholm och hälsa på min vän senare, men det blir en plugg kväll istället :(, alltid är det nått. Måste göra klart alla arbeten, prov imorgon och redovisning. Jiipppie vad jag älskart, nä fyfan vad ja är katatastrof i skolan, skärp till dig nu camilla!



saknar dig O-B, skönt att vi fått kontakt igen.
Behöver dig verkligen, kom hem igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0