åså var helgen slut, igen.

Och vad har hänt med mitt humör? kan ju säga att de är som en bergochdalbana, går upp och ner hela tiden. Passa er säger jag! Nu sitter jag och pluggar om Jean Piagets utvecklingsteroi, låter kul va? ne precis, bra går det inte heller eftersom jag inte fattar frågorna haha, duktig man är.

å imorrn är det måndag IGEN, finns nog ingen som är mer skoltrött än mig tror jag, trött på skiten, trött tjej. Och vad hände med våren? nu är ju vintern här igen, suck! Ja som planerat att börja gå ut och gå i veckan, så kommer snön och förstör.

nä nu ska jag ut och ta en cigg och prata lite skit,
sen upp och plugga igen, tjingeling / c.H














bjuder ändå på lite solsken, kan ju behövas här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0