uppe med tuppen!

uppe med tuppen idag, gick upp klockan 7 för att tvätta. Är man inte en duktig tjej nu va? :) tycker jag allt! nu kan jag inte somna om, men fanny ligger och sover som en stock. Idag ska vi ner på stan och fixa lite sen ska vi till Sala. Hem till hennes mamma och på torsdag drar vi till Norrtälje för på fredag ska vi fira midsommar vid skärgården. Något ja verkligen ser fram emot, tror allt det blir en höjdar midsommar!

igår kväll gick vi ner på stan, sen drog vi till tobbe&sebbe, där även tommie, markus, simon och någon till var. Chillade, kollade fotboll och film. Kom hem rätt sent så idag har det inte blivit mer än 5 tim sömn för mig. Vet någon som kommer decka tidigt ikväll!

allt för mig, todelo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0