tröttter

vart hårt festande på senaste tiden, känns i hela kroppen att man röjt lite för mycket. Men har tänk att ta det lungt en stund efter midsommar, det behöver nog kroppen och min lever, vill ju inte att de blir som förra veckan haha.

helgen har varit riktigt bra, 2 höjdarkvällar.

Igår så gick vi hem till fredrik, där var danberg och willy + en annan kille. Satt och spelade kortspel och chilldrack. Fanny och jag hade bestämt oss för en lugn kväll men de blev andra planer när vi drog till bmb. Var där med vincent och hans kompisar, söp väl ner en rätt hårt. Ja orkade itne mer så gick till bill & bob med abras och dom en liten stund, sen träffa ja på oscar. Resten av kvällen var rörig? vet inte riktigt vad man gjorde men somnade vid halv 5 iaf.

Idag har jag bara varit bakis och legat framför tvn och sovit. Har varit så skönt, men nu börjar man bli rastlös. Och inte orkar jag ta mig någonstans heller. Nä, går ut och tar en cigg och ringer en vän, de får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0