midsommarhelgen

Norrtälje var kanon.
började dagen med första doppet, var 17 grader och iskallt. Tog det mest lungt under dagen, åt god mat och pratade. Mot kvällen drog vi över till Peder och grabbarna, med deras släckt och några brudar. Hade riktigt trevligt. På natten drog vi ner till båten, jag tog ett nattdopp helt för mig själv. Vilket ingen trodde jag skulle våga, men ja var full och de var tydligen iskallt. Kvällen var fanomej rolig!

midsommar
chillade rejält, både jag och fanny mådde väl inte speciellt bra. Gick ner till midsommarstången och kollade på alla som vann priser & sånt. Senare drog vi ut med grabbarna på båten, drack och dunkade musik i solskenet, var riktigt nice de kan man kalla sommar. Åkte till snyggjohans föräldrars båt som var stor som ett hus, herregud vilken båt. Senare drog vi tjejer hem och åt lite god mat. Pratade och senare mot kvällen drog vi till grabbsen och folket. Kvällen började bra men slutade mindra bra. Svartsjuka brudar? ja det kan man verkligen säga.

lördag
jag var något trött, spenderade hela dagen i "min" saccosäck framför tvn. Vi åkte inte hem fören emot kvällen, fanny och jag tog bussen ifrån sala. Satt och psykade på bussen, garvade då fan sönder haha. Var bara hem och duscha, fixa sig sen drog vi till grannen min. Christian fyllde 22 år och hade förfest. Senare drog vi ner till bill och bob. Var rätt trevligt där men ja och fanny var något sega. Slutade på efterfest hemma hos några killar, var ju helt okej!

lite kortfattat om min helg, vilken midsommar! nu ska jag kolla på tjejfilmer och bara ligga och tycka synd om mig själv, kan behövas och det ska bli så skönt. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0