bloggstop! haft för roligt!

här har det varit bloggstopp väldigt länge.. Har inte haft nå tid alls sen min bästa vän Fanny flyttade hem ifrån Norge, vilket ja är så jävla lycklig för :)

Blivit mycket utgångar, så jävla roliga, galna, knäppa även spårade.. även en sväng till akuten 2 dagar innan studenten, förmodligen för jag supit sönder levern, och man blir ju inte smartare av en sån varning.

Studenten var nog den bästa dagen i mitt liv, familjen, fanny, thilda och jonas kom och kolla :) vilket var en chock att jonas kom haha.  Fyfan vad ja vill stå på det där flaket igen. Så jävla roligt, jag och martin kööörde sönder, även anna. Har däremot aldrig sätt klassen ha så roligt :) . Blev lite mycket för mig där, så ja och martin drog ner på stan och satt och försökte bli lite "nyktrare" men de gick ju inge bra. Var rätt nervös att komma hem för att mina päron skulle se en sådär packad. Senare på kvällen så blev de fest nere på stan sen utgång för mig på bmb.

dagen efter mådde man ju verkligen skit men de är väl så de ska vara. Men blev även fest mot kvällen hemma hos jonas alvarson. Körde massa spel och blev mycket skratt :)

I söndags åkte jag till stockholm för att vila upp mig lite, igår var ja nere på stan med några vänner. Gjorde världens skämigaste grej. Någon kastar fram en sak framför mig så ja ramlar pladask ner på marken och gör sönder mina byxor på knät. Mitt på DROTTNIGNGATAN. Ingen fattar riktigt vad som händer och de säger: vad gör du? och bara kollar. hahaha .. Fyfan vad ja asgarvade, eller vi asgarvade åt det där hela dagen.. Men inge oväntat att jag gör något pinsamt, jag måste vara den mest klumpigaste personen som ja vet.

Kom hem ifrån stockholm idag, hem och sov eftersom de inte blivit så mkt sömn där. Senare blir det en promenad med O, om vi båda orkar. Ne nu ska ja föna håret sen ut på en cigg.

Imorgon blir det utgån med Fanny ahl!


Herrråååp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0