en glad tjej

hallå där!

kom precis hem ifrån jonas place, har tagit en svalkande dusch och snart ska ja lägga mig framför tvn och sova lite. För varmt och är för trött för.

i lörsdagkväll kom oscar och hämta mig, åkte hem till jonas och fixa mig innan gänget drog vidare på förfest på stan. Var väl helt okej där, sen drog vi ner till bill och bob. Blev inte direkt långvarigt utan vi gick vidare till Å ist. Hällde väl i sig lite dricka och garvade en hel del, killar är bra dumma ibland, orkar inte ens berätta haha. Efter det så tog vi kebab vilket satt jävligt fint. Sen blev det efterfest hemma hos jonas. Ja, dyngrak var man och tror inte ja garvat så jävla mycket på länge. Satt och prata om lamkött och vad som menas med det hoppas jag alla vet? men inte micke däremot. Han började prata om mat och andra köttsorter och vi garva sönder. Så säger göteborgaren att ja var fläskkotlett ( arg kille ;) haha ) så säger micke, ja de är billigt det, som fan. HAHAHA .. ja alla garva nog så tårana spruta. Efterfesten höll väl på ett bra tag, dansade på bordet till 5 på morgonen bland annat. Vid 5 tiden börja ja bli trött och decka väl i sängen vid 6.

söndags var väl minde kul att vakna upp, första man hörde var att någon pissat i garderoben hahha.. och micke ba; va? ja de kan va mycket möjligt att det är jag. Jonas blir lite småsur men säger efter ett tag; ja kan ju inte bli arg för ja har ju faktiskt pissat ner hans tv hahhaa.. Senare så åkte jag, oscar, göteborg och oscars syster till salagropen och bada. Vi alla var väl inte i piggaste lagret. Var så varmt så de blev inte så långvarigt där, alla var trötta så vi åkte hem till jonas place och kollade film och chillade. Sen blev det tacoslagning och fotboll under kvällen, finns väl inge bättre än en kall öl och fotboll? ;) Satt uppe och kolla film till kl. tre tror jag, somnade inte fören 4 och skulle till doktorn klockan 9 på morgonen. Men så var det ju en jävel som vaknade före mig när klockan ringde och stängde av, tack för den.

då var denna helg också slut, men nu håller ögonen på att slockna så jag skippar det här. Får se vad som händer ikväll. tjingeling!


jonas och sara, asgarv på balkongen!


någon som inte skulle köra bakfull? haha
parkerar som en kratta.. vem kan de va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0