tisdags chill

blev väckt klockan åtta imorse, inge vidare kul. Jonas skulle upp då men ist väcker han mig och somnar om suck. Har hjälpt han att stryka kläder och packa, nu har han äntligen åkt ( hahha ) . Nedå, men nu sitter ja här i hans lägenhet som då är min ett tag framöver. Har fått låna den tills han kommer hem, vilket är i slutet av veckan. Har precis städat lite. Nu invänta jag bara fanny som kommer hem om några timar :)

Ikväll blir det party party, om inte annat så blir det en chill kväll här hemma för mig och fanny med ett par glas vin :) länge sen man träffa den tjejen nu, 2-3 veckor sen. Har saknat henne faktiskt, men bara lite ;) jätte lite. hihi


igår så åkte ja och jonas runt och kikade in på bland annat ikea, hälla schoping, systemet, på jonas jobb och hälsa på oscar och även till emilia innan vi åkte hem till han. Satt och chillade, tvättade, lagade mat sen blev det ett glas vin. Men om ja ska vara ärlig så blev de nååågra till (A) . Kollade på film, blev snabba cash vilket ja tyckte sög. trevlig kväll :)


nu ska jag ut och röka och försöka få tag på fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0