sola och bada

kom precis hem, har varit ute och badat med syrran, jocke, jonas och lillebror. Det  blev bad i Solna eller vad det nu hette, var rätt mycket folk även fast de var på landet. Träffa på Billy och Felicia där bland annat. Inte lika härligt med grabbarna som körde med raggningen att "kassta boll på brudar" , jo men den tekniken funkade inte riktigt bra va? Ja blev väl galen och säger; vad fan göru? men de försökte på de igen och säger; ska ni vara med och spela? Jag; nej. Sen kasta de igen och ba; men kom igen då.. och jag säger; inte en gång till dåå.. men inte slutar de inte utan de kommer bara närmare och bollen landar än en gång vid mig, klart man blir lite småtokig? de sa bara vips så var bollen borta haha. rätt kul sådär efter, ja asg då iaf :) ..  de blev väl inte allt för glada ;)

efter badet åkte vi till mamma och åt lite mat och sånt, nu ska jag kolla film och sen sova, första gången på evigheter ja ska sova ensam, vilket ja inte gillar. Får se hur det går, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0