sjuk?

Åkte till mammsen i onsdags, har varit där ute och tagit det lugnt, blev även några cider och kubbspel med grannen och så. Har däremot inte sovit så mycket eftersom ja har sån hosta & ont i halsen. Igår åkte jag till Emilia mot kvällen, har varit hemma hos henne och tagit det lugnt. Stefan kom även på en cigg mot kvällen. Sen blev de movietime för mig och emilia, låg uppe och pratade hela kvällen.

nu har hon åkt till jobbet och ja sitter kvar och undrar vart ja ska ta vägen, har så ont i halsen, i huvudet och börjat få ont i magen igen så jag knappt kan röra mig. Fyfan hur ska min kväll bli vi som skulle partaja? åh. Jaja, får hoppas det går över och inte blir värre så de blir en sväng till a igen.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen fräscha till mig lite. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0