minnet sviker

Har lånat jonas lägenhet sen i onsdags, sitter och väntar på att han ska komma hem. Men fick nyss ett samtal där han sa att han vet inte riktigt om han gör det eftersom bilen pajjat så hela gänget är fast 23 mil ifrån västerås. Haha ja bara garvar åt deras resa, katastrof! Han som skulle komma hem med mat till mig, men får lägenheten för mig själv en natt till verkar det som, så man ska ju inte klaga :)

i onsdags gick jag och fanny till jäkneberget med damberg, där förfesten höll till med lite folk. Brännbollspel och dricka, var helt okej. Sen gick vi vidare till pluto, hade riktigt roligt där om jag mins rätt. Blev räjält med dricka men både jag och fanny höll oss på benen tills vi kom hem till "vår" lägenhet. Otroligt nöjd med kvällen, och stålt haha!


Står i din port står bara still
För en minut sen var du min
en tredjedel av den jag var går hem
för en är krossad, en är din
det här är slutet på vår film

från och med nu
från och med du



torsdags morgondagen var mindre roligt, bakis jo det var man väl. Jag och Fanny tog det bara lugnt hela dagen och kvällen. Blev en massa filmer, sov & massa prat.

i fredags så bjöd jonas alvarson på förfest, jo dricka hälde man i sig mycket väl vilet man alltid gör där. Sen gick jag och fanny till bmb men de var ingen höjdare där så vi tog taxi till sjökrogen. En spårad kväll kan jag lova. Kan inte berätta något om kvällen eftersom minnet svek mig väldigt mycket, mins inte ett skit från hälften av kvällen.

jag tror inte jag varit så bakis på länge, spenderade lördagen på soffan och sov eftersom kvällen bara bjöd på 3 tim sömn. Minnet från fredagen var ju mindre bra men de påminde fanny mig mycket väl mig om. Fyfan ångesten växte ju grovt. Därför bestämde vi oss för att vara hemma en lördaglkväll. Vi gick och köpte pizza, godis och chips. Vi dissade festerna och hade en hemmakväll istället. Anna kom också emot kvällen, blev filmkväll och massa prat. Mycket trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0