-



Hej och hå vad man mår!
fyfan.. gårdagen blev rejält tung vill ja lova. Började hemma hos mig, jag och stefan satt och drack lite på balkongen och prata massa strunt. Sen kom Olle och joina oss :) senare kom även Åmål och Christian? Carro, Sussi, Abbe. Mathias och Andres. De var nog alla tror jag. Efter en hel del alkohol så tog vi taxi ner på stan. Drog till bill och bob ett tag sen gick jag vidare till tabasco där ja blev råpackad, sen träffa ja syrran och gick till bmb. Var ute på äventyr hela kvällen, men vad som hände håller jag faktiskt för mig själv. kan ju säga att ja drog årets bad på löga kl. 4 på natten haha.

idag mår man väl som man förtjänar.. fyfan trodde ja skulle spy när ja vakna, men nu börjar det sluta snurra lite iaf. Idag skulle jag bara vilja ha en fet chipspåse och ligga och mysa med 'you know how'. Men får väl se hur det blir med det. Nu ska jag iaf lägga mig framför tvn och glo på film ett tag, och förmodligen sova.


tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0