dont let them take you down

igår började kvällen hemma hos emilia, vi satt och spela kort med hennes syster och hennes kille Jack. Fixade oss lite, drack, lyssna musik, pratade, garvade och spela kort och fyfan vad roligt man har med den där tjejen :) Senare mot kvällen kom Mathilda och Robin och hämta oss så fortsatte vi förfesten hemma hos honom med några stycken. Var inte där så länge, utan mathilda skjutsade oss ner på stan. Jag, emilia och robin låg i bagagluckan haha.. Hamnade på silk, men kom nog inte in dit fören lite efter 1 om jag mins rätt. Kvällen där var helt okej,händelserik iallafall haha. Ja, jag finner inga ord om kvällen egentligen. Glada miner, bråk, backflash, tjaffs, mera bråk, gråt och ja vet inte vad alla gjorde den kvällen? De blev mer tråkigheter än bra om man säger så, men får hålla humöret öppe ändå.. Slutade med att jag, adam och Sebbe fick skjuts hem.. Men jag hade inga nycklar så följde med Adam hem och sov, en snäll vän.

Vaknade imorse tidigt, tur så var man inte bakis. Jag och Adam stoppade i oss lite i magen sen satt vi oss och spela mario party. Ett spel som jag älskar, och jag leddee jävligt länge och det gick kanon bra för en gång skull.. Men självklart ska adamhelvete vinna ändå, det som var så nära, arg tjej. Fick nyss skjuts hem och ska väl ta en dusch sen börja plugga lite historia, suck.

kan någon förklara för mig vad jag gör för fel?
put the balme on me, det är okej. Orkar inte mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0