misslyckad helg.. haha

sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik, slten, hungrig och tråkar sönder. Har precis städat klart lägenheten för att fördriva tiden lite.

helgen var efterlängtad men vet inte riktigt vad ja ska säga om den...
i fredags kväll så var de förfest på skallberget hos emilias kusin, var helt okej där. Skulle dra ner till silk, men ni vet väl hur det är när man är full? tiden rinner iväg jätte fort och vi kom dit försent så kom inte in. Vilket söög efterom ja var skittaggad.  Blev hämtade på stan sen åkte vi hem tll Robin istället, sen åkte jag ner på stan och träffa Adam. Bjöd han på en kebbe på tiptop. Efter ett tag stamplade resten av gänget in också. När vi fått nog så drog ja, hampa och adam hem till han och sov.

lördag.. drog hem till robin och där var det folk, taggade för kryssningen. De drog runt 2 och då fick ja lägenheten för mig själv tills på måndag. Jag och terese satt och kolla på film pratade och sånt. mot kvällen drog hon iväg, sen kom Oscar och hämtade mig. I bilen befann sig sebbe och wessli också, vi drog tll Simpa i Irsta där förfesten höll till. Vilket inte var planerat för min del, ja börja dricka på tom mage och blev något full. Kom iaf til krogen, men de vara ju inte länge.. Något ja aldrg ska göra om igen, genom att drika på tom mage. Jaja, slutade med att Emilia kom och hämta mig och hon är ju för söt. Hon vet att ja är mörkrädd och sover med ljus&ljud på. Så har hon tänt åt mig och satt på en film även fast ja var deckad :) hhihi.. guld värd är hon.

Var inte speciellt bakis imorse, hade nog fått ut det mesta igår haha.. jag måste ha sovit som en stock iaf, för hade 9 missade samtal ifrån kvällen och inte lyckats vakna. Nu fundera ja på att ta mig till affären och köpa något att äta, men jag har ingen ork och det är kallt ute :/ usch vad lat är.

helgen blev ju inte precis som man tänkt sig, sög ganska hårt haha..
men men, imorgon kommer min saknade vän Fanny hem :D
så ska spendera dagen med henne, bland annat åka till sala :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0